Пантотенова кислота

Пантотенова кислота широко поширена в рослинному і тваринному світі і зустрічається як у вільному стані, так і у вигляді сполук, з яких найбільш відомим є кофермент А. Відповідний пантотенової кислоти спирт, пантенол, краще всмоктується організмом і переходить в пантотенову кислоту.

Пантотенова кислота (вітамін Е) і ПАНТОТ-нал відомі як лікувальні препарати, що використовуються при випаданні волосся. вчені, проте, мають різні думки щодо їх практичного значення.

Загальне рівняння, що показує, як NAD діє як кофермент в реакціях ферментативного дегідрірованія. Молекула субстрату і продукти реакції виділені червоним кольором. Зображена тільки нікотинамідні частина молекули NAD, решта ж її частина позначена буквою R. Пантотеновакислота (приставка пан - означає повсюдно) виявлена у всіх досліджених тканинах рослин і тварин, а також у мікроорганізмів. Однак лише через дванадцять років після того, як пантотенова кислота була отримана в чистому вигляді, Фрітц Ліпманн і Натан Каплан показали, що вона є ко. Спочатку вони виявили термостабільний фактор, необхідний для прискорення АТР-залежного ферментативного ацетилювання спиртів і амінів.

Пантотенова кислота відкрита в кінці 30 - х років нашого століття.

Пантотенова кислота входить до складу коферменту А (стор. Пантотенова кислота в зерні пшениці, жита, вівса, міститься в кількості 1 - 1 5 мг на 100 г, в ячмені 0 3 - 0 6 мг, в кукурудзі 0 4 - 0 6 мг на 100 г. У ендоспермі зерна злаків кількість пантотенової кислоти зазвичай в 2 - 4 рази менше, ніж в зародках і алейроновом шарі.

Пантотенова кислота і кофермент А. | Аскорбінова кислота як відновлюючий агент. Пантотенова кислота входить до складу коферменту А (рис. 14.9 і гл. Пантотенова кислота - широко поширений вітамін групи В; вона зустрічається в основному у вигляді коферменту А. Іншими представниками природних аціламінокіслот є: ацетіласпарагіновая кислота, бензоілгліцін (Гіппо-ровая кислота), ос, 5-дібензоілорнітін (орнітуровая кислота), феніл ацетілгліцін (фенацетуровая кислота), феніл ацетил глу-Таміно, а - і 5-ацетілорнітін, фумария - ОЬ-аланін[444], Біоці-тин[445], Глікохолевой кислота.

Пантотенова кислота відкрита Виллиамс, встановлено її будова і підтверджено синтезом. вона являє собою похідне р-аланіну і може бути легко отримана з р-аланіну (або його ефіру) і лактона а-у-диокси-у - діметілмасляной кислоти.

Пантотенова кислота має один асиметричний атом вуглецю і утворює два оптичних антипода і один рацемат.

Пантотенова кислота була виявлена при аналізі неочищеного препарату коферменту А, який показав, що він містить сліди відомих вітамінів групи В. Деталі експерименту не були приведені.
 Пантотенова кислота, відкрита Внлліамсом, що встановив також її будова, є широко поширеним водорозчинних фактором зростання, який, мабуть, безумовно необхідний для існування людини і вищих тварин і тому може бути зарахований до вітамінів.

Пантотенова кислота відноситься до водорозчинних вітамінів, так званим В-вітамінів. У природі вона зустрічається лише в с (- форм: е і тільки в цій формі має біологічну активність. . Пантотенова кислота необхідна для нормального росту і розвитку всіх організмів.

Пантотенова кислота (циплячьих антідерматітний фактор) була виявлена в числі фільтратних факторів комплексу вітаміну В.

Пантотенова кислота: універсальний вітамін; антідерма-тітний фактор курчат, міститься в фільтратном факторі дріжджів.

Пантотенова кислота, вітамін В3 пантотен, антідерматітний фактор - речовина, широко поширене в рослинних і тваринних тканинах і представляє собою а -, - р-дигідрокси - р, р-діметілбутіріл-р-аланін.

Пантотенова кислота є комплексним з'єднанням 3-аланіну і 2 4-диокси - 3 3-діметілмасляной кислоти.

Пантотенова кислота являє собою в'язку світло-жовту рідину, добре розчинну у воді; вона малоустойчива і легко гідро-лизуется за місцем пептидного зв'язку під дією слабких кислот і лугів.

Пантотенова кислота (вітамін В3) входить до складу кофермен-та А.
 Пантотенова кислота руйнується при нагріванні, дії гарячих кислот і лугів, але не окислюється і не відновлюється.

Пантотенова кислота є одним з найважливіших вітамінів, безумовно необхідних для нормального розвитку людини, ссавців, птахів і багатьох мікроорганізмів.

Пантотенова кислота широко поширена в природі, міститься в клітинах рослинних і тваринних організмів. Вона необхідна для процесів життєдіяльності, так як входить до складу ферментів, які каталізують окислювальні процеси.

Пантотенова кислота, відкрита Виллиамс, що встановив також се будова, є широко поширеним водорозчинних фактором зростання, який, мабуть, безумовно необхідний для існування людини і вищих тварин і тому може бути зарахований до вітамінів.

Пантотенова кислота відноситься до водорозчинних вітамінів, так званим В-вітамінів. У природі вона зустрічається лише в d - формі і тільки в цій формі володіє біологічною активністю.

Пантотенова кислота 270 Пара водяної см. Водяна пара Парабола 576 Пара-положення 126251 Паралелограм 575 Парціальний тиск 536 Паскаль (од. Пантотенова кислота[1 ]Має один асиметричний атом вуглецю і, - отже, утворює два оптичних антипода і один рацемат. рацемат обла -, дає 50% активності природного кислоти.

Пантотеновакислота бере участь у вуглеводному обміні організму, а також в синтезі триптофану. Клінічне застосування пантотенової кислоти вивчено недостатньо. Добова потреба в ній для людини становить близько 11 мг.

Пантотенова кислота[НОСН2С ( СН3) 2 CHOHCONHCH2CH2 - - СООН ]входить до складу коферменту А (розд.

Пантотеновакислота утворює кристалічні солі, у вигляді яких і вона широко застосовується.

Пантотеновакислота являє собою в'язку світло-жовту рідину, добре розчинну у воді. Вона малоустойчива і легко гідролізується за місцем пептидного зв'язку під дією слабких кислот і лугів.

Пантотеновакислота, до складу молекули якої входять первинна і вторинна гідроксильні групи і карбоксильная група, здатна утворювати прості і складні ефіри, хлорангідриди, азиди та інші похідні.

Пантотеновакислота утворює сіль з холін[181; эта соль обладает биологической активностью соединений, входящих в ее состав.
Пантотеновая кислота в водном растворе способна окисляться марганцовокислым калием, но устойчива к кислороду воздуха.
Пантотеновая кислота ( I) выделена из печени[7]за допомогою автолиза, подальшої адсорбції сторонніх підстав на фуллеровой землі, адсорбції вітаміну на активованому вугіллі з подальшою елюція, отримання бруціновой солі, екстракції хлороформом і подальшого розподілу бруціновой солі між хлороформом і водою, перетворення в кальцієву сіль і перекристалізації з різних розчинників.

Пантотенова кислота, інозит, n - амінобензойна кислота і біо-тин - речовини, необхідні для нормального розвитку. Вітамін К сприяє згортанню крові і тим самим припинення кровотеч.

Пантотенова кислота - універсальний вітамін; вона міститься в протоплазмі клітин тварин і рослинних тканин і синтезується деякими плесенями, мікроорганізмами і різними рослинами.

Пантотенова кислота, входячи в ферментні системи, є найважливішим біокаталізатором реакцій ацилювання, що протікають в організмі. Вона бере участь у жировому і вуглеводному обміні. Характерно, що ПАНТОТ - нова кислота всередині клітин знаходиться в зв'язаному стані у вигляді ко-ферменту А; у вільному вигляді вона міститься в плазмі крові.

Пантотенова кислота здійснює свою біологічну функцію в складі коферментів, які у вигляді простетичної групи в поєднанні зі специфічними білками - апоферментами входять в ферментні системи. Однак Пантотеновакислота проявляє свої біокаталітичні функції, тільки входячи до складу 2-меркаптоетіламідних похідних. Вся або майже вся пов'язана Пантотеновакислота в клітинах тваринного організму представлена, ймовірно, у вигляді цього коферменту.

Пантотенова кислота не дає забарвлення.

Пантотенова кислота (C9Hi7OsN) входить до групи вітамінів В.

Пантотенова кислота сприятливо впливає на водний обмін, на засвоєння глюкози. Є також вказівку на її захисні дії при радіоактивному опроміненні. Таким чином, пантотенова кислота має широкі перспективи застосування в профілактичної та клінічної практиці, а також в сільському господарстві.

Пантотенова кислота III структурно і генетично близька нікотинової кислоти I і піридоксину II, хоча вона не містить пиридинового циклу.

Зазвичай синтетичну пантотенову кислоту отримують у вигляді добре кристалізуються натрієвої і кальцієвої солей. Правообертальна пантотенова кислота ідентична природного. Рацемічну пантотенова кислота володіє 50% активності, лівообертальна неактивна.

Синтезована пантотенова кислота вперше в 1940 р Вільямсом, потім були описані майже одночасно ще кілька методів її отримання. Все синтези зводяться до конденсації похідних а, у-диокси - р, - діметілмасля-ної кислоти з похідними р-аланіну.

Вплив пантотенової кислоти на біосинтез ліпідів дріжджами пов'язано з тим, що пантотеіп (похідне пантотенової кислоти і цистеїну) входить до складу Ко А, який бере участь в синтезі вищих жирних кислот і стероїдів. Частково забезпечити потребу дріжджових клітин в пантотенової кислоті можна введенням в середу р-аланіну, який є складовою частиною пантотенової кислоти.

Антивітамінами пантотенової кислоти є пентоілтаурін, який відрізняється від цього вітаміну тим, що замість карбоксильної групи р-аланнна має залишок сірчаної кислоти, а також інші су л ьфаннл похідні. Такі речовини використовують в якості антимікробних препаратів.

Поширення пантотенової кислоти в харчових продуктах схоже з поширенням інших вітамінів групи В. Багатими джерелами пантотенової кислоти є ікра риб, дріжджі, печінку, висівки.

Структура пантотенової кислоти в значній мірі специфічна. Зміна будови Безазотисті частини молекули викликає значне зниження вітамінної активності; наприклад, так звана окси-пантотенова кислота (L) має 25% активності природного вітаміну.