А   Б  В  Г  Д  Е  Є  Ж  З  І  Ї  Й  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Ю  Я 


Соединяемая кромка

Сполучаються кромки нагрівають ацетилено-кисневим полум'ям і здавлюють механізмом. Спосіб застосовується, наприклад, для зварювання магістральних трубопроводів у польових умовах з нагріванням стику кільцеподібно розташованимипальниками.

Сполучаються кромки з'єднуються нагріванням інфрачервоними ІК або когеррентнимі променями, одержуваними від потужного електричного джерела.

Сполучаються кромки і прилеглі ділянки до зварювання повинні бути очищені від окислів і інших забруднень (травленням або механич.

Сполучаються кромки нагрівають кисло родно-ацетіленоним полум'ям і здавлюють за допомогою осадового механізму.

Сполучаються кромки нагрівають киснево-ацетиленовим полум'ям і здавлюють за допомогою осадового механізму.

Сполучаються кромки і прилеглі ділянки до зварювання повинні бути очищені від окислів і інших забруднень (травленням або механич.

Сполучаються кромки нагрівають киснево-ацетиленовим полум'ям і здавлюють за допомогою осадового механізму.

Проплавленняз'єднуються крайок і тепловим розширенням металу при його стисненні роликами зазори між торцями заварюються. Накладка подається роликами з бухти симетрично осі стику - Ширина роликів з циліндричною поверхнею на 1 - 2 мм більше ширини накладки.

При пайкусполучаються кромки основного металу тільки підігрівають до температури плавлення припою, і тому немає необхідності в інтенсивному концентрованому нагріванні. Більш того, занадто інтенсивні джерела теплоти при пайку незручні, оскільки можуть призвести до місцевогоперегріву основного металу, флюсу, припою. Це дозволяє застосовувати для пайки повітря замість кисню і гази-замінники ацетилену.

Виробляється нагріванням з'єднуваних крайок за допомогою індуктора, через який пропускають струм високої частоти (5 - 20 кГц) з подальшимстисненням кромок осадковим механізмом.

Виробляється нагріванням з'єднуваних крайок за допомогою індуктора /(еск.

Виробляється нагріванням з'єднуваних крайок за допомогою індуктора /(ескіз а), через який пропускають струм високої частоти (5 - 20 кгц) з наступним стисканнямкрайок осадковим механізмом.

Виробляється нагріванням з'єднуваних крайок за допомогою індуктора /(еск.

Типи паяних з'єднань. Зазор між сполучаються кромками повинен бути малим для того, щоб поліпшити затікання припою під дією капілярних сил і збільшитиміцність з'єднання. Так, для срібних припоїв встановлюють зазор до 005 мм, а для міді до 0012 мм. Для гарного змочування поверхні необхідні механічна очистка, знежирення гарячої лугом, трихлоретиленом, чотирьоххлористим вуглецем.

Пригазопрессовая зварюванні з'єднуються кромки нагрівають ацетилену-но-кисневим полум'ям за допомогою спеціальних многопламенних пальників.

При газополум'яної зварюванні з'єднуються кромки деталей розігрівають полум'ям до температури, трохи більшої температури плавленнязварюваного металу. Після цього пальник переміщають по стику деталей, послідовно оплавляючи його. За пальником розплавлений метал, остигаючи, кристалізується і утворює зварний шов. Щоб отримати шов з посиленням, в полум'я подають пруток (дріт) присадочногометалу, який, розплавляючись, стікає у зварювальну ванну.

Вуглець з поверхні з'єднуваних крайок випалюють на глибину 0 2 - 015 мм двома способами: сполучаються кромки деталі покривають пастою із залізних тирси і борної кислоти і нагрівають полум'ям пальника; кромкидеталі нагрівають полум'ям пальника, відрегульованим з надлишком кисню. В обох випадках кромки деталей нагрівають до 750 - 900 С.

Вуглець з поверхні з'єднуваних крайок випалюють на глибину 020 15 мм двома способами: сполучаються кромки деталі покривають пастою ззалізних тирси і борної кислоти і нагрівають полум'ям пальника; крайки деталі нагрівають полум'ям пальника, відрегульованим з надлишком кисню. В обох випадках кромки деталей нагрівають до 750 - 900 С.

Вуглець з поверхні з'єднуваних крайок випалюють на глибину 012 - 015мм двома способами: сполучаються кромки деталі покривають пастою із залізних тирси і борної кислоти і нагрівають полум'ям пальника до 750 - 900 С; крайки деталі нагрівають полум'ям пальника, відрегульованим з надлишком кисню до тієї ж температури.

Вуглець з поверхніз'єднуються крайок випалюють на глибину 0 2 - 015 мм двома способами: сполучаються кромки деталі покривають пастою із залізних тирси і борної кислоти і нагрівають полум'ям пальника; крайки деталі нагрівають полум'ям пальника, відрегульованим з надлишком кисню. В обохвипадках кромки деталей нагрівають до 750 - 900 С. Частіше застосовується другий спосіб.

Величина зазору між сполучаються кромками повинна був малою для того, щоб поліпшити затікання припою під дію. Для срібних них припоїв рекомендується зазор від 005 - 008 мм, для міді - небільше 0012 мм. Для гарного змочування поверхні здійс ствляют механічну очистку та знежирення гарячої лугом трихлоретиленом, чотирьоххлористим вуглецем.

Величина зазору між сполучаються кромками повинна бути невеликою для того, щоб поліпшитизатікання припою під дією капілярних сил і збільшити міцність з'єднання. Для срібних припоїв рекомендується зазор від 005 - 008 мм, а для міді - не більше 0012 мм. Для гарного змочування поверхні проводиться механічне очищення і знежирення гарячої лугом,трихлоретиленом. Поверхня виробу, не піддається покриттю припоями, перед пайкою покривається пастою з крейди, глини, графіту або їх сумішей, або змочується хромової кислотою щоб уникнути прилипання припою до виробу.

Величина зазору між сполучаютьсякромками повинна бути малою для того, щоб поліпшити затікання припою під дією капілярних сил і збільшити міцність з'єднання. Для срібних, припоїв рекомендується зазор від 005 - 008 мм, для міді - не більше 0012 мм. Для гарного змочування поверхні здійснюютьмеханічне очищення і знежирення гарячої лугом, трихлоретиленом, чотирьоххлористим вуглецем.

Типи паяних з'єднанні, Величина зазору між сполучаються кромками повинна бути невеликою для того, щоб поліпшити затікання припою під дією капілярнихсил і збільшити міцність з'єднання.

Схема утворення швів при пайкосварке. Величина зазору між сполучаються кромками повинна бути малою для того, щоб поліпшити затікання припою під дією капілярних сил і збільшити міцність з'єднання. Для срібнихприпоїв рекомендується зазор від 005 - 008 мм, а для міді - не більше 0012 мм.

При зварюванні екструдованої присадкою сполучаються кромки піддають V-подібною обробленні. Для виключення внутрішніх усадочних порожнеч, можливість виникнення яких пов'язана з нерівномірнимохолодженням у шві великої маси полімеру, розплав покривають зовні теплоізоляційної стрічкою.

Джерело тепла при зварюванні переміщається уздовж з'єднуються крайок, а разом з ним рухаються плавильний простір і зварювальна ванна. При дуговому зварюванні стовп дуги,розташований в головній частині ванни, надає механічне вплив - тиск на поверхню розплавленого металу за рахунок удару заряджених частинок, тиску газів і дуття дуги. Тиск призводить до витіснення рідкого металу під підстави дуги і зануреннюстовпа дуги в товщу основного металу. Рідкий метал, витіснений під підстави дуги, по мірі пересування дуги відкидається в хвостову частину зварювальної ванни. При видаленні дуги відвід тепла починає переважати над припливом і починається затвердіння -кристалізація зварювальної ванни. У процесі затвердіння по межі розплавлення утворюються загальні кристаліти, що і забезпечує монолітність з'єднання.

Джерело тепла при зварюванні переміщається уздовж з'єднуються крайок, а разом з ним рухаються плавильнепростір і зварювальна ванна. При дуговому зварюванні стовп дуги, розташований в головній частині ванни, надає механічне вплив - тиск на поверхню розплавленого металу за рахунок удару заряджених частинок, тиску газів і дуття дуги. Тиск призводить довитіснення рідкого металу під підстави дуги і зануренню стовпа дуги в товщу основного металу. Рідкий метал, витіснений під підстави дуги, по мірі пересування дуги відкидається в хвостову частину зварювальної ванни. При видаленні дуги відвід тепла починаєпереважати над припливом і починається затвердіння (кристалізація) зварювальної ванни. У процесі затвердіння по межі розплавлення утворюються загальні кристаліти, що і забезпечує монолітність з'єднання.

Якість складання з'єднувальних елементів, станз'єднуються крайок і прилягаючих до них поверхонь перевіряють до виконання зварювання. Кожна партія зварювальних матеріалів перед використанням повинна бути перевірена на відповідність встановленим вимогам.

Якість складання з'єднувальних елементів, станз'єднуються крайок і прилягаючих до них поверхонь перевіряють до виконання зварювання.

У процесі зварювання джерело теплоти переміщається уздовж з'єднуються крайок, а разом з ним рухаються плавильний простір і зварювальна ванна.

Схема механізму затисканнязварювальної машини К-584 М. Для затиснення труб із забезпеченням збігу з'єднуються крайок труб без значних зсувів (не більше 2 мм) необхідно, щоб центратор зварювальної машини здійснював центровку правої і лівої половин зварювальної головки по осях. У цьому випадкурізниця в діаметрах труб при центрівці рівномірно розподілиться по колу труб. Для забезпечення зміщення кінців труб при центрівці не більше 2 мм різниця в периметрах зварюваних труб не повинна перевищувати 12 мм. Зварювальні машини К-700 К-755 К-805 забезпечують центрування трубпо осях, а зварювальна машина К-584 М - центровку по поверхні з'єднуються труб, тобто є базова поверхня правої і лівої половини.

Для затиснення труб із забезпеченням збігу з'єднуються крайок труб без значних зсувів (не більше 2 мм) необхідно, щобцентратор зварювальної машини здійснював центровку правої і лівої половин зварювальної головки по осях. У цьому випадку різниця в діаметрах труб при центрівці рівномірно розподілиться по колу труб. Для забезпечення зміщення кінців труб при центрівці не більше 2 мм різницяв периметрах зварюваних труб не повинна перевищувати 12 мм.

Істотне значення має величина зазору між сполучаються крайками, яка повинна бути малою, як для поліпшення всмоктування рідкого припою в зазор дією капілярних сил, так і для збільшенняміцності з'єднання. Для срібних припоїв рекомендується зазор 005 - 008 мм, при складанні трубчастих елементів допускаються в крайньому випадку зазори 020 - 025 мм.

Істотне значення має величина зазору між сполучаються крайками, яка повинна бути малою як дляполіпшення всмоктування рідкого припою дією капілярних сил, так і для збільшення міцності з'єднання. Для срібних припоїв рекомендується зазор 005 - 015 мм; для пайки міддю в захисному газі рекомендуються зазори 0 1 - 0 2 мм. Суворі вимоги щодо величини зазору змушують робити досить чисту механічну обробку поверхонь, так як груба обробка, наприклад обпилювання напилком або опескоструіваніе, може бути причиною надмірної витрати припою в з'єднанні і різкого падіння його міцності.

Для дотримання величини зазору на всьому протязі з'єднуються крайок деталей рекомендується вставляти між ними планки, товщина яких повинна бути рівною величині зазору плюс 1 мм (фіг.

Для підвищення якості зварювання передбачають додатковий розігрів з'єднуються крайок деталей газовим теплоносієм або інфрачервоним випромінюванням.

При стикуванні труб забезпечується рівномірний зазор між сполучаються крайками елементів, що стикуються, рівний 1 5 - 2 5 мм. Труби сполучають по еліпсність, стикують і виробляють прихватку. прихватки виконують електродами, які будуть застосовуватися для зварювання. Зварювання труб виробляє в певній послідовності накладення шарів шва і пр .

Схеми процесів дугового зварювання. За міру віддалення електричної дуги при її русі вздовж з'єднуються крайок заготовок рідкий метал кристалізується, і утворюється зварний шов.

До некапілярної пайку відноситься пайкосварка, при якій з'єднуються крайок заготовок надається форма, подібна обробленні кромок при зварюванні плавленням.

Істотне значення при пайку має величина зазору між сполучаються крайками, яка для більшості припоїв лежить в межах 005 - 015 мм.

При стикуванні труб повинен забезпечуватися рівномірний зазор між сполучаються крайками елементів, що стикуються, рівний 2 - 3 мм.

Схема едектрошлаковзй[IMAGE ]Схема електрошлакового зварювання зварювання плавким електродом. плавким мундштуки мають таку ж форму, як і з'єднуються кромки зварюваної деталі. Електродна дріт розплавляється в шлакової ванні і заповнює зазори між кромками.

Схема електрошлакового зварювання плавким електродом. плавким мундштуки мають таку ж форму, як і з'єднуються кромки зварюваної деталі. Електродна дріт розплавляється в шлакової ванні і заповнює зазори між кромками. При розплавлюванні електродних дротів розплавляється і мундштук.

При зварюванні металів ТВЧ процес може вестися як плавленням з'єднуються крайок, з утворенням зварювальної ванни, так і тиском, в результаті подальшої пластичної деформації.